Site Loader



{"arrow":"true","pagination":"true","speed":"300","autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","loop":"true","slide_to_show":"1","slide_to_column":"1","auto_stop":"false","centermode":"true","space_between":"0","animation_swpr":"slide","direction_swpr":"horizontal","height_auto_swiper":"false","vertical_height":""}

 

 Eğitim Hakkında Bilgiler 
Eğitim Adı Ortaokul Öğrencileri İçin Robotik Eğitimi
Eğitim Tarihleri Kayıtlar devam ediyor.
Eğitim Günleri Eğitim, hafta içi mesai saatleri sonrasında veya hafta sonu gerçekleştirilecektir. Kursiyerlerin talepleri doğrultusunda eğitimin gün ve saatleri kararlaştırılacaktır.
Katılımcılar 15 Kişi
Eğitim Süresi 15 saat
Eğitmenler Doç. Dr. Miraç AYDIN
Eğitim Ücreti 400₺ + KDV /Kişi
Eğitim Yeri Trabzon Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi Bilgisayar Laboratuvarları
Başvuru Formu BAŞVURU YAP
Eğitim İçeriği

Eğitimin Hedef Kitlesi Hedef kitle:

Bu eğitim; ortaokul öğrencilerinin öğrendikleri fen biliglerini uygulayabilecekleri ortamlar tasarlayıp inşa etmeleri amacıyla ortaokulda öğrenim gören öğretmen adaylarına yönelik olarak gerçekleştirilecektir.

Genel içerik  ve önem:

İçinde yaşadığımız 21. yüzyıl çocuklarımızın temel alan kavramlarını bilmenin yanında, eleştirel düşünme, yaratıcılık, iletişim kurma, işbirliği yapma, bilgi, medya ve teknolojiyi etkili kullanma, yaşam ve kariyer becerilerine sahip gibi becerilerle donanmalarını gerektirmektedir. Bu becerilerin geleneksel disiplinlerin öğretildiği formal öğrenme ortamlarında kazanılması güçtür. Çünkü geleneksel disiplinlerin gerçek dünya ile bağlantıları zayıftır ve bugünün öğrencileri gerçek dünya ile bağlantılı sorunlar ile uğraşmak zorundadır.

Çocukların günlük yaşamlarında karşılaştıkları problemleri çözebilmeleri ve 21. yy. becerilerini kazanmaları, Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi yaklaşımı ile sağlanabilmektedir. FeTeMM’in bütün yönleri ile kullanılmasına katkı sağlayan eğitici robotik uygulamaları gerçekte ilgisiz gibi görünen disiplinleri birleştirebilmektedir. Örneğin öğrenciler robotları kullanarak yeni otomobillerde görülen ve otomobilin takip ettiği şeritten çıktığında sürücüyü uyaran çizgi takip asistanı tasarlayabilirler. Böylece öğrenciler fen katkısı, müh katkısı, matematik katkısı, teknoloji katkısı. Bunun yanında yenilik (inovasyon), yaratıcı düşünme, problem çözme gibi becerileri kazanırken gerçek yaşam problemleri üzerinde çalışma olanağı elde ederler.

Eğitimin İçeriği
Seslendirme ve Yönlendirme Yapabilen Robot Tasarlama
Hedefe Atış Yapabilen Robot Tasarlama-1
Yük Kaldırabilen Robot Tasarlama-1
Belirli Bir Uzaklıktaki Engeli Algılayıp İmha Edebilen Robot Tasarlama
Spiral Çizebilen Robot Tasarlama
Kızılötesi Uzaktan Kumanda ile Kontrol Edilebilen Robot Tasarlama
Trafik Kurallarına Uyan Robot Tasarlama
Uçurumu Algılayabilen Robot Tasarlama
Kendi Kendine Park Yapabilen Robot Tasarlama
Engelli Bireyler İçin Özel Araç Tasarlama
Nesneleri Renklerine Göre Ayırt Edebilen Robot Tasarlama
Eğitimci Robot İnşa Etme
Düz Çizgi Üzerinde Hareket Edebilen Robot Tasarlama
Yük Kaldırabilen Robot Tasarlama-2
Labirent Engelini Aşabilen Robot Tasarlama-1
Labirent Engelini Aşabilen Robot Tasarlama-2
İnsansı Robot İnşa Etme-1
İnsansı Robot İnşa Etme-2
İnsansı Robot İnşa Etme-3
İnsansı Hareketler Yapabilen Robot Tasarlama
Alarm İşlevini Yerine Getirebilecek Robot Tasarlama
Engeli Algılayabilen Robot Tasarlama
Hedefe Atış Yapabilen Robot Tasarlama-2
Çok Fonksiyonlu Robot Tasarlama
Ön Gereksinimler Yoktur.
Eğitimin Toplam Saati 15 (4 x 4 saat)
Eğitime Katılacak Kişi Sayısı 15 Kişi
Eğitimin Gün ve Saatleri Eğitimlerin hafta sonu gerçekleştirilmesi planlanmaktadır. Kursiyerlerin talepleri doğrultusunda eğitimin gün ve saatleri kararlaştırılacaktır.

 

 

Post Author: semtrabzon

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir